Muğla’nın şampiyon öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürü Çay ile bir araya geldi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
03.06.2026 - 10:31, Güncelleme:
03.06.2026 - 10:02 52 kez okundu.
Muğla’nın şampiyon öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürü Çay ile bir araya geldi
Muğla’nın şampiyon öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürü Çay ile bir araya geldi
Ulusal ve uluslararası arenalarda elde ettikleri başarılarla Muğla’yı ve Türkiye’yi gururlandıran Fethiye Gülşen Gökçe Spor Lisesi öğrencileri, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay’ı makamında ziyaret etti. Farklı branşlarda dünya derecelerinden milli takım davetlerine kadar uzanan başarı hikayelerini paylaşan genç sporcular, ay-yıldızlı bayrağı en üst seviyede dalgalandırmanın gururunu yaşadı.Ragbi, artistik cimnastik, güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında önemli başarılara imza atan Fethiye Gülşen Gökçe Spor Lisesi öğrencileri, kazandıkları madalyalar ve kupalarla birlikte Muğla İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay’ı ziyaret etti. Türkiye dereceleri, Avrupa başarıları ve millî takım davetleriyle sporun her alanında örnek olan öğrenciler, başarılarının hikâyesini İl Müdürü Çay ile paylaştı.Özellikle ragbi branşında elde edilen tarihi başarılar ziyarete damga vurdu. Okul Sporları Türkiye Şampiyonası ve 1. Lig Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikincisi olan sporcular, Büyük Erkekler 2. Ligi’ni de ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselme hakkı kazandı. Bu göz dolduran performansın ardından okulun 10 öğrencisi birden Ragbi Milli Takım kadrolarına davet edilerek ay-yıldızlı formayı giyme onuruna erişti.Ziyarette ragbinin yanı sıra; Artistik Cimnastik Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikinciliği elde eden sporcular ile güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında Türkiye, Balkan, Avrupa ve Dünya dereceleri kazanan şampiyon öğrenciler de yer aldı. Genç sporcular, disiplinli çalışmalarının karşılığını uluslararası kürsülere çıkarak aldıklarını belirttiler.
Muğla’nın şampiyon öğrencileri İl Milli Eğitim Müdürü Çay ile bir araya geldi
Ulusal ve uluslararası arenalarda elde ettikleri başarılarla Muğla’yı ve Türkiye’yi gururlandıran Fethiye Gülşen Gökçe Spor Lisesi öğrencileri, İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay’ı makamında ziyaret etti. Farklı branşlarda dünya derecelerinden milli takım davetlerine kadar uzanan başarı hikayelerini paylaşan genç sporcular, ay-yıldızlı bayrağı en üst seviyede dalgalandırmanın gururunu yaşadı.
Ragbi, artistik cimnastik, güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında önemli başarılara imza atan Fethiye Gülşen Gökçe Spor Lisesi öğrencileri, kazandıkları madalyalar ve kupalarla birlikte Muğla İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay’ı ziyaret etti. Türkiye dereceleri, Avrupa başarıları ve millî takım davetleriyle sporun her alanında örnek olan öğrenciler, başarılarının hikâyesini İl Müdürü Çay ile paylaştı.
Özellikle ragbi branşında elde edilen tarihi başarılar ziyarete damga vurdu. Okul Sporları Türkiye Şampiyonası ve 1. Lig Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikincisi olan sporcular, Büyük Erkekler 2. Ligi’ni de ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselme hakkı kazandı. Bu göz dolduran performansın ardından okulun 10 öğrencisi birden Ragbi Milli Takım kadrolarına davet edilerek ay-yıldızlı formayı giyme onuruna erişti.
Ziyarette ragbinin yanı sıra; Artistik Cimnastik Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikinciliği elde eden sporcular ile güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında Türkiye, Balkan, Avrupa ve Dünya dereceleri kazanan şampiyon öğrenciler de yer aldı. Genç sporcular, disiplinli çalışmalarının karşılığını uluslararası kürsülere çıkarak aldıklarını belirttiler.
Ragbi, artistik cimnastik, güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında önemli başarılara imza atan Fethiye Gülşen Gökçe Spor Lisesi öğrencileri, kazandıkları madalyalar ve kupalarla birlikte Muğla İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay’ı ziyaret etti. Türkiye dereceleri, Avrupa başarıları ve millî takım davetleriyle sporun her alanında örnek olan öğrenciler, başarılarının hikâyesini İl Müdürü Çay ile paylaştı.
Özellikle ragbi branşında elde edilen tarihi başarılar ziyarete damga vurdu. Okul Sporları Türkiye Şampiyonası ve 1. Lig Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikincisi olan sporcular, Büyük Erkekler 2. Ligi’ni de ikinci sırada tamamlayarak Süper Lig’e yükselme hakkı kazandı. Bu göz dolduran performansın ardından okulun 10 öğrencisi birden Ragbi Milli Takım kadrolarına davet edilerek ay-yıldızlı formayı giyme onuruna erişti.
Ziyarette ragbinin yanı sıra; Artistik Cimnastik Türkiye Şampiyonası’nda Türkiye ikinciliği elde eden sporcular ile güreş, boks, muay thai, savate ve kempo branşlarında Türkiye, Balkan, Avrupa ve Dünya dereceleri kazanan şampiyon öğrenciler de yer aldı. Genç sporcular, disiplinli çalışmalarının karşılığını uluslararası kürsülere çıkarak aldıklarını belirttiler.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
