Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
06.06.2026 - 16:30, Güncelleme:
06.06.2026 - 16:20 54 kez okundu.
Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Muğlaspor’da kongrenin ertelenmesinin ardından bazı taraftarlar Menteşe’deki Sınırsızlık Meydanı’nda açlık grevi başlattı.Muğlaspor’da yapılması planlanan Olağan Genel Kurul’un, mevcut Başkan Menaf Kıyanç’ın kalıcı gelir kaynakları oluşturulması ve iş insanlarından somut destek sağlanması konusunda ikna edilmesi amacıyla il protokolünün talebi doğrultusunda 12 Haziran’a ertelenmesi, camiada tepkiye neden oldu. Yönetimde yaşanan belirsizliğe dikkat çekmek isteyen 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı ile eski kulüp başkanı Sabri Dinçer’in yeğeni Onur Dinçer, Menteşe’deki Sınırsızlık Meydanı’nda açlık grevi başlattı."Menaf Kıyanç ve Muğlaspor için açlık grevine giriyoruz. Şehre sahip çıkana kadar mücadelemiz devam edecek" sözleriyle duyurulan eyleme destekçiler "Muğlaspor Ölüyor" yazılı siyah çelenkler göndererek kulübün içinde bulunduğu duruma dikkat çekti.Sınırsızlık Meydanı’nda eylemde bulunan 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı, şunları söyledi:"Dünkü kongrenin iptaline karşılık yine bir tepkideyiz. Muğlaspor’umuz sahipsiz yine. Burada bugün böyle olmasını istemezdik. Koskoca 1. Lig takımının düştüğü şu hallere bakın. Yani tek bir kişinin üstüne hiçbir yük, hiçbir zaman verilemez. Muğlaspor sahipsiz değildir. Buradan gerekli kişilere artık gerekli cevap inşallah gider. Biz buradayız, açlık grevindeyiz. Sebebi bellidir. Lütfen Muğlaspor’a sahip çıkalım. Kişileri ve isimleri katmıyorum bile artık. Çünkü Muğlaspor hepimizindir."
Muğlaspor taraftarlarından açlık grevi
Muğlaspor’da kongrenin ertelenmesinin ardından bazı taraftarlar Menteşe’deki Sınırsızlık Meydanı’nda açlık grevi başlattı.
Muğlaspor’da yapılması planlanan Olağan Genel Kurul’un, mevcut Başkan Menaf Kıyanç’ın kalıcı gelir kaynakları oluşturulması ve iş insanlarından somut destek sağlanması konusunda ikna edilmesi amacıyla il protokolünün talebi doğrultusunda 12 Haziran’a ertelenmesi, camiada tepkiye neden oldu. Yönetimde yaşanan belirsizliğe dikkat çekmek isteyen 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı ile eski kulüp başkanı Sabri Dinçer’in yeğeni Onur Dinçer, Menteşe’deki Sınırsızlık Meydanı’nda açlık grevi başlattı.
"Menaf Kıyanç ve Muğlaspor için açlık grevine giriyoruz. Şehre sahip çıkana kadar mücadelemiz devam edecek" sözleriyle duyurulan eyleme destekçiler "Muğlaspor Ölüyor" yazılı siyah çelenkler göndererek kulübün içinde bulunduğu duruma dikkat çekti.
Sınırsızlık Meydanı’nda eylemde bulunan 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı, şunları söyledi:
"Dünkü kongrenin iptaline karşılık yine bir tepkideyiz. Muğlaspor’umuz sahipsiz yine. Burada bugün böyle olmasını istemezdik. Koskoca 1. Lig takımının düştüğü şu hallere bakın. Yani tek bir kişinin üstüne hiçbir yük, hiçbir zaman verilemez. Muğlaspor sahipsiz değildir. Buradan gerekli kişilere artık gerekli cevap inşallah gider. Biz buradayız, açlık grevindeyiz. Sebebi bellidir. Lütfen Muğlaspor’a sahip çıkalım. Kişileri ve isimleri katmıyorum bile artık. Çünkü Muğlaspor hepimizindir."
Muğlaspor’da yapılması planlanan Olağan Genel Kurul’un, mevcut Başkan Menaf Kıyanç’ın kalıcı gelir kaynakları oluşturulması ve iş insanlarından somut destek sağlanması konusunda ikna edilmesi amacıyla il protokolünün talebi doğrultusunda 12 Haziran’a ertelenmesi, camiada tepkiye neden oldu. Yönetimde yaşanan belirsizliğe dikkat çekmek isteyen 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı ile eski kulüp başkanı Sabri Dinçer’in yeğeni Onur Dinçer, Menteşe’deki Sınırsızlık Meydanı’nda açlık grevi başlattı.
"Menaf Kıyanç ve Muğlaspor için açlık grevine giriyoruz. Şehre sahip çıkana kadar mücadelemiz devam edecek" sözleriyle duyurulan eyleme destekçiler "Muğlaspor Ölüyor" yazılı siyah çelenkler göndererek kulübün içinde bulunduğu duruma dikkat çekti.
Sınırsızlık Meydanı’nda eylemde bulunan 1967 Muğlaspor Taraftarlar Derneği Başkanı Emirhan Kıbrıslı, şunları söyledi:
"Dünkü kongrenin iptaline karşılık yine bir tepkideyiz. Muğlaspor’umuz sahipsiz yine. Burada bugün böyle olmasını istemezdik. Koskoca 1. Lig takımının düştüğü şu hallere bakın. Yani tek bir kişinin üstüne hiçbir yük, hiçbir zaman verilemez. Muğlaspor sahipsiz değildir. Buradan gerekli kişilere artık gerekli cevap inşallah gider. Biz buradayız, açlık grevindeyiz. Sebebi bellidir. Lütfen Muğlaspor’a sahip çıkalım. Kişileri ve isimleri katmıyorum bile artık. Çünkü Muğlaspor hepimizindir."
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
