Nazilli Belediyesi’nden kaldırım işgallerine denetim
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
05.06.2026 - 13:01, Güncelleme:
05.06.2026 - 12:35 45 kez okundu.
Nazilli Belediyesi’nden kaldırım işgallerine denetim
Nazilli Belediyesi’nden kaldırım işgallerine denetim
Nazilli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların kaldırımları ve kamusal alanları daha güvenli ve rahat kullanabilmesi amacıyla ilçe genelinde denetim çalışmalarını sürdürüyor.Nazilli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent düzenini korumak ve vatandaşların ortak kullanım alanlarından eşit şekilde yararlanmasını sağlamak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda ilçe genelinde gerçekleştirilen denetimlerde yaya güvenliği ve erişilebilirliğini olumsuz etkileyen unsurlara yönelik kontroller artırıldı.Gerçekleştirilen denetimlerde, yaya geçişlerini engelleyen ve kamusal alanların kullanımını kısıtlayan duba, çeşitli materyaller ve benzeri unsurlar kaldırıldı. Özellikle araç park yerlerini kişisel kullanıma ayırmak amacıyla kamuya açık alanlara bırakılan materyallere yönelik çalışma yapan ekipler, vatandaşlardan gelen talepleri de değerlendirerek denetimlerini yoğunlaştırdı.Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, kamusal alanların tüm vatandaşların ortak kullanımında olduğunu belirterek, "Kaldırımlar yayalarındır. Vatandaşlarımızın güvenli ve rahat bir şekilde hareket edebilmesi için ekiplerimiz sahada çalışmalarını sürdürüyor. Kamuya ait alanların kişisel kullanım amacıyla işgal edilmesine müsaade etmeyeceğiz. Daha düzenli, erişilebilir ve yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.Vatandaşların huzuru ve kent düzeninin korunması amacıyla sürdürülen denetimlerin ilçe genelinde devam edeceği bildirildi.
Nazilli Belediyesi’nden kaldırım işgallerine denetim
Nazilli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların kaldırımları ve kamusal alanları daha güvenli ve rahat kullanabilmesi amacıyla ilçe genelinde denetim çalışmalarını sürdürüyor.
Nazilli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent düzenini korumak ve vatandaşların ortak kullanım alanlarından eşit şekilde yararlanmasını sağlamak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda ilçe genelinde gerçekleştirilen denetimlerde yaya güvenliği ve erişilebilirliğini olumsuz etkileyen unsurlara yönelik kontroller artırıldı.
Gerçekleştirilen denetimlerde, yaya geçişlerini engelleyen ve kamusal alanların kullanımını kısıtlayan duba, çeşitli materyaller ve benzeri unsurlar kaldırıldı. Özellikle araç park yerlerini kişisel kullanıma ayırmak amacıyla kamuya açık alanlara bırakılan materyallere yönelik çalışma yapan ekipler, vatandaşlardan gelen talepleri de değerlendirerek denetimlerini yoğunlaştırdı.
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, kamusal alanların tüm vatandaşların ortak kullanımında olduğunu belirterek, "Kaldırımlar yayalarındır. Vatandaşlarımızın güvenli ve rahat bir şekilde hareket edebilmesi için ekiplerimiz sahada çalışmalarını sürdürüyor. Kamuya ait alanların kişisel kullanım amacıyla işgal edilmesine müsaade etmeyeceğiz. Daha düzenli, erişilebilir ve yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.
Vatandaşların huzuru ve kent düzeninin korunması amacıyla sürdürülen denetimlerin ilçe genelinde devam edeceği bildirildi.
Nazilli Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent düzenini korumak ve vatandaşların ortak kullanım alanlarından eşit şekilde yararlanmasını sağlamak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda ilçe genelinde gerçekleştirilen denetimlerde yaya güvenliği ve erişilebilirliğini olumsuz etkileyen unsurlara yönelik kontroller artırıldı.
Gerçekleştirilen denetimlerde, yaya geçişlerini engelleyen ve kamusal alanların kullanımını kısıtlayan duba, çeşitli materyaller ve benzeri unsurlar kaldırıldı. Özellikle araç park yerlerini kişisel kullanıma ayırmak amacıyla kamuya açık alanlara bırakılan materyallere yönelik çalışma yapan ekipler, vatandaşlardan gelen talepleri de değerlendirerek denetimlerini yoğunlaştırdı.
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, kamusal alanların tüm vatandaşların ortak kullanımında olduğunu belirterek, "Kaldırımlar yayalarındır. Vatandaşlarımızın güvenli ve rahat bir şekilde hareket edebilmesi için ekiplerimiz sahada çalışmalarını sürdürüyor. Kamuya ait alanların kişisel kullanım amacıyla işgal edilmesine müsaade etmeyeceğiz. Daha düzenli, erişilebilir ve yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.
Vatandaşların huzuru ve kent düzeninin korunması amacıyla sürdürülen denetimlerin ilçe genelinde devam edeceği bildirildi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
