Nazilli’de 25 metruk bina yıkıldı
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
18.05.2026 - 11:00, Güncelleme:
18.05.2026 - 10:44 58+ kez okundu.
Nazilli’de 25 metruk bina yıkıldı
Nazilli’de 25 metruk bina yıkıldı
Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların can ve mal güvenliğini tehdit eden metruk yapıların yıkım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Ekipler son olarak Pınarbaşı Mahallesi 653 Sokak’ta bulunan metruk binayı kontrollü şekilde yıkarak tehlikelerin önüne geçti.Nazilli Belediyesi’nin ilçe genelinde sürdürdüğü metruk bina yıkım çalışmaları kapsamında, uzun süredir kullanılmayan ve çevrede güvenlik riski oluşturan bina ekipler tarafından iş makineleri yardımıyla kaldırıldı. Yıkım öncesinde gerekli güvenlik önlemleri alınırken, çevrede yaşayan vatandaşların herhangi bir olumsuzluk yaşamaması için bölgede kontrollü çalışma yürütüldü. Yıkım çalışmalarını yerinde inceleyen Pınarbaşı Mahalle Muhtarı Nimet Arığ, mahallede uzun süredir sorun oluşturan yapının kaldırılmasından dolayı memnuniyet duyduklarını ifade etti. Arığ, özellikle çocuklar ve vatandaşlar açısından tehlike arz eden metruk binaların ortadan kaldırılmasının mahalle güvenliği açısından önemli olduğunu belirterek belediye ekiplerine teşekkür etti.Göreve geldikleri 25 aylık süreçte ilçe genelinde toplam 25 metruk binanın yıkımını gerçekleştirdiklerini belirten Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, kent estetiğini bozan ve güvenlik açısından risk oluşturan yapıların tek tek tespit edildiğini vurgulayarak, "Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini tehdit eden, aynı zamanda kötü görüntü oluşturan metruk yapıları ortadan kaldırmaya devam ediyoruz. Ekiplerimiz mahallelerimizde gerekli incelemeleri sürdürüyor. Daha güvenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımız aralıksız devam edecek" dedi.
Nazilli’de 25 metruk bina yıkıldı
Nazilli Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların can ve mal güvenliğini tehdit eden metruk yapıların yıkım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Ekipler son olarak Pınarbaşı Mahallesi 653 Sokak’ta bulunan metruk binayı kontrollü şekilde yıkarak tehlikelerin önüne geçti.
Nazilli Belediyesi’nin ilçe genelinde sürdürdüğü metruk bina yıkım çalışmaları kapsamında, uzun süredir kullanılmayan ve çevrede güvenlik riski oluşturan bina ekipler tarafından iş makineleri yardımıyla kaldırıldı. Yıkım öncesinde gerekli güvenlik önlemleri alınırken, çevrede yaşayan vatandaşların herhangi bir olumsuzluk yaşamaması için bölgede kontrollü çalışma yürütüldü. Yıkım çalışmalarını yerinde inceleyen Pınarbaşı Mahalle Muhtarı Nimet Arığ, mahallede uzun süredir sorun oluşturan yapının kaldırılmasından dolayı memnuniyet duyduklarını ifade etti. Arığ, özellikle çocuklar ve vatandaşlar açısından tehlike arz eden metruk binaların ortadan kaldırılmasının mahalle güvenliği açısından önemli olduğunu belirterek belediye ekiplerine teşekkür etti.
Göreve geldikleri 25 aylık süreçte ilçe genelinde toplam 25 metruk binanın yıkımını gerçekleştirdiklerini belirten Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, kent estetiğini bozan ve güvenlik açısından risk oluşturan yapıların tek tek tespit edildiğini vurgulayarak, "Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini tehdit eden, aynı zamanda kötü görüntü oluşturan metruk yapıları ortadan kaldırmaya devam ediyoruz. Ekiplerimiz mahallelerimizde gerekli incelemeleri sürdürüyor. Daha güvenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımız aralıksız devam edecek" dedi.
Nazilli Belediyesi’nin ilçe genelinde sürdürdüğü metruk bina yıkım çalışmaları kapsamında, uzun süredir kullanılmayan ve çevrede güvenlik riski oluşturan bina ekipler tarafından iş makineleri yardımıyla kaldırıldı. Yıkım öncesinde gerekli güvenlik önlemleri alınırken, çevrede yaşayan vatandaşların herhangi bir olumsuzluk yaşamaması için bölgede kontrollü çalışma yürütüldü. Yıkım çalışmalarını yerinde inceleyen Pınarbaşı Mahalle Muhtarı Nimet Arığ, mahallede uzun süredir sorun oluşturan yapının kaldırılmasından dolayı memnuniyet duyduklarını ifade etti. Arığ, özellikle çocuklar ve vatandaşlar açısından tehlike arz eden metruk binaların ortadan kaldırılmasının mahalle güvenliği açısından önemli olduğunu belirterek belediye ekiplerine teşekkür etti.
Göreve geldikleri 25 aylık süreçte ilçe genelinde toplam 25 metruk binanın yıkımını gerçekleştirdiklerini belirten Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, kent estetiğini bozan ve güvenlik açısından risk oluşturan yapıların tek tek tespit edildiğini vurgulayarak, "Vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini tehdit eden, aynı zamanda kötü görüntü oluşturan metruk yapıları ortadan kaldırmaya devam ediyoruz. Ekiplerimiz mahallelerimizde gerekli incelemeleri sürdürüyor. Daha güvenli ve daha yaşanabilir bir Nazilli için çalışmalarımız aralıksız devam edecek" dedi.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
