Öğrencilerden muhteşem sergi ve tiyatro gösterisi
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
12.06.2026 - 12:30, Güncelleme:
12.06.2026 - 12:10 36 kez okundu.
Öğrencilerden muhteşem sergi ve tiyatro gösterisi
Öğrencilerden muhteşem sergi ve tiyatro gösterisi
Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı Görsel Sanatlar Sergisi ve Tiyatro Gösterisi, Atatürk Gençlik Merkezinde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Öğrencilerin eserleri ve sahne performansları izleyicilerden tam not aldı.Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Sergisi ve Tiyatro Gösterisi, Sarıgöl Atatürk Gençlik Merkezinde sanatseverlerle buluştu.Etkinlikte öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları resim ve görsel sanatlar çalışmaları sergilenirken, sahneledikleri tiyatro gösterisi de izleyenlerden büyük beğeni topladı.Programa Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yüksel Kanyılmaz, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Sergiyi gezen protokol üyeleri öğrencilerin eserlerini inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.Etkinliğin devamında sahnelenen tiyatro gösterisinde öğrenciler performanslarıyla izleyicilerden alkış aldı. Sanatsal ve kültürel faaliyetlerin öğrencilerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirten katılımcılar, gençlerin ortaya koyduğu başarıdan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Öğrencilerden muhteşem sergi ve tiyatro gösterisi
Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı Görsel Sanatlar Sergisi ve Tiyatro Gösterisi, Atatürk Gençlik Merkezinde yoğun katılımla gerçekleştirildi. Öğrencilerin eserleri ve sahne performansları izleyicilerden tam not aldı.
Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Sergisi ve Tiyatro Gösterisi, Sarıgöl Atatürk Gençlik Merkezinde sanatseverlerle buluştu.
Etkinlikte öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları resim ve görsel sanatlar çalışmaları sergilenirken, sahneledikleri tiyatro gösterisi de izleyenlerden büyük beğeni topladı.
Programa Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yüksel Kanyılmaz, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Sergiyi gezen protokol üyeleri öğrencilerin eserlerini inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Etkinliğin devamında sahnelenen tiyatro gösterisinde öğrenciler performanslarıyla izleyicilerden alkış aldı. Sanatsal ve kültürel faaliyetlerin öğrencilerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirten katılımcılar, gençlerin ortaya koyduğu başarıdan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Sarıgöl Milli Egemenlik Çok Programlı Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen Görsel Sanatlar Sergisi ve Tiyatro Gösterisi, Sarıgöl Atatürk Gençlik Merkezinde sanatseverlerle buluştu.
Etkinlikte öğrencilerin yıl boyunca hazırladıkları resim ve görsel sanatlar çalışmaları sergilenirken, sahneledikleri tiyatro gösterisi de izleyenlerden büyük beğeni topladı.
Programa Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yüksel Kanyılmaz, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Sergiyi gezen protokol üyeleri öğrencilerin eserlerini inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Etkinliğin devamında sahnelenen tiyatro gösterisinde öğrenciler performanslarıyla izleyicilerden alkış aldı. Sanatsal ve kültürel faaliyetlerin öğrencilerin gelişimine önemli katkılar sunduğunu belirten katılımcılar, gençlerin ortaya koyduğu başarıdan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
