"Orman Benim" etkinliği Kula’da gerçekleştirildi
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
18.05.2026 - 16:00, Güncelleme:
18.05.2026 - 15:36 77+ kez okundu.
"Orman Benim" etkinliği Kula’da gerçekleştirildi
"Orman Benim" etkinliği Kula’da gerçekleştirildi
İklim değişikliği ve küresel ısınmanın etkisiyle artış gösteren orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü tarafından Türkiye genelinde eş zamanlı olarak başlatılan "Orman Benim" kampanyası, Manisa’nın Kula ilçesinde de gerçekleştirildi.Kula Orman İşletme Şefliği ev sahipliğinde Mehmet Halıcı Mesire Alanı’nda düzenlenen etkinlik kapsamında çevre temizliği ve çöp toplama çalışması yapıldı. Etkinlikte öğrencilerle birlikte mesire alanındaki atıklar toplanırken, ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Programda konuşan Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ormanların gelecek nesillere bırakılacak en önemli doğal miraslardan biri olduğunu belirterek, "Ormanlarımız sadece bugünümüzün değil, geleceğimizin de teminatıdır. Vatandaşlarımızın ormanlık alanlarda daha dikkatli davranması ve çevre temizliği konusunda hassasiyet göstermesi büyük önem taşıyor. Küçük bir ihmal büyük felaketlere yol açabiliyor. Bu bilinçle hep birlikte doğamızı korumak zorundayız." dedi.Düzenlenen etkinliğe Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ilçe protokolü, kurum amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
"Orman Benim" etkinliği Kula’da gerçekleştirildi
İklim değişikliği ve küresel ısınmanın etkisiyle artış gösteren orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak amacıyla Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü tarafından Türkiye genelinde eş zamanlı olarak başlatılan "Orman Benim" kampanyası, Manisa’nın Kula ilçesinde de gerçekleştirildi.
Kula Orman İşletme Şefliği ev sahipliğinde Mehmet Halıcı Mesire Alanı’nda düzenlenen etkinlik kapsamında çevre temizliği ve çöp toplama çalışması yapıldı. Etkinlikte öğrencilerle birlikte mesire alanındaki atıklar toplanırken, ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Programda konuşan Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ormanların gelecek nesillere bırakılacak en önemli doğal miraslardan biri olduğunu belirterek, "Ormanlarımız sadece bugünümüzün değil, geleceğimizin de teminatıdır. Vatandaşlarımızın ormanlık alanlarda daha dikkatli davranması ve çevre temizliği konusunda hassasiyet göstermesi büyük önem taşıyor. Küçük bir ihmal büyük felaketlere yol açabiliyor. Bu bilinçle hep birlikte doğamızı korumak zorundayız." dedi.
Düzenlenen etkinliğe Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ilçe protokolü, kurum amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Kula Orman İşletme Şefliği ev sahipliğinde Mehmet Halıcı Mesire Alanı’nda düzenlenen etkinlik kapsamında çevre temizliği ve çöp toplama çalışması yapıldı. Etkinlikte öğrencilerle birlikte mesire alanındaki atıklar toplanırken, ormanların korunmasının önemine dikkat çekildi. Programda konuşan Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ormanların gelecek nesillere bırakılacak en önemli doğal miraslardan biri olduğunu belirterek, "Ormanlarımız sadece bugünümüzün değil, geleceğimizin de teminatıdır. Vatandaşlarımızın ormanlık alanlarda daha dikkatli davranması ve çevre temizliği konusunda hassasiyet göstermesi büyük önem taşıyor. Küçük bir ihmal büyük felaketlere yol açabiliyor. Bu bilinçle hep birlikte doğamızı korumak zorundayız." dedi.
Düzenlenen etkinliğe Kula Kaymakamı Talha Altuntaş, ilçe protokolü, kurum amirleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
