Salihli Kocaçeşmespor yeniden 1. Amatör Küme’de
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 11:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 11:14 68+ kez okundu.
Salihli Kocaçeşmespor yeniden 1. Amatör Küme’de
Salihli Kocaçeşmespor yeniden 1. Amatör Küme’de
Manisa’nın Salihli ilçesinin köklü kulüplerinden Kocaçeşmespor, ligin bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan ederek adını 1. Amatör Küme’ye yazdırdı.
Geçmiş yıllarda Salihli’yi Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) temsil eden Kocaçeşmespor, yaşanan maddi sıkıntılar nedeniyle en alt lige kadar gerilemişti. Yeni sezonda yeniden yapılanmaya giden Kocaçeşmespor, eski başarılı günlerine dönme hedefiyle çıktığı yolda önemli bir başarıya imza attı. Bu sezon Manisa 2. Amatör Lig Alaşehir 2A Grubu’nda mücadele eden Kocaçeşmespor, oynadığı 7 maçta topladığı 18 puanla bitime 1 hafta kala şampiyonluğunu garantiledi. Elde ettiği başarıyla birlikte Salihli temsilcisi, önümüzdeki sezon Manisa 1. Amatör Küme’de mücadele etmeye hak kazandı.
Şampiyonluk sevinci yaşayan camiada, kulübün yeniden yükselişe geçmesi taraftarları da heyecanlandırdı. Kocaçeşmespor’un hedefinin ise ilerleyen yıllarda yeniden Bölgesel Amatör Lig’e yükselmek olduğu öğrenildi.
Salihli Kocaçeşmespor yeniden 1. Amatör Küme’de
Manisa’nın Salihli ilçesinin köklü kulüplerinden Kocaçeşmespor, ligin bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan ederek adını 1. Amatör Küme’ye yazdırdı.
Geçmiş yıllarda Salihli’yi Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) temsil eden Kocaçeşmespor, yaşanan maddi sıkıntılar nedeniyle en alt lige kadar gerilemişti. Yeni sezonda yeniden yapılanmaya giden Kocaçeşmespor, eski başarılı günlerine dönme hedefiyle çıktığı yolda önemli bir başarıya imza attı. Bu sezon Manisa 2. Amatör Lig Alaşehir 2A Grubu’nda mücadele eden Kocaçeşmespor, oynadığı 7 maçta topladığı 18 puanla bitime 1 hafta kala şampiyonluğunu garantiledi. Elde ettiği başarıyla birlikte Salihli temsilcisi, önümüzdeki sezon Manisa 1. Amatör Küme’de mücadele etmeye hak kazandı.
Şampiyonluk sevinci yaşayan camiada, kulübün yeniden yükselişe geçmesi taraftarları da heyecanlandırdı. Kocaçeşmespor’un hedefinin ise ilerleyen yıllarda yeniden Bölgesel Amatör Lig’e yükselmek olduğu öğrenildi.
Geçmiş yıllarda Salihli’yi Bölgesel Amatör Lig’de (BAL) temsil eden Kocaçeşmespor, yaşanan maddi sıkıntılar nedeniyle en alt lige kadar gerilemişti. Yeni sezonda yeniden yapılanmaya giden Kocaçeşmespor, eski başarılı günlerine dönme hedefiyle çıktığı yolda önemli bir başarıya imza attı. Bu sezon Manisa 2. Amatör Lig Alaşehir 2A Grubu’nda mücadele eden Kocaçeşmespor, oynadığı 7 maçta topladığı 18 puanla bitime 1 hafta kala şampiyonluğunu garantiledi. Elde ettiği başarıyla birlikte Salihli temsilcisi, önümüzdeki sezon Manisa 1. Amatör Küme’de mücadele etmeye hak kazandı.
Şampiyonluk sevinci yaşayan camiada, kulübün yeniden yükselişe geçmesi taraftarları da heyecanlandırdı. Kocaçeşmespor’un hedefinin ise ilerleyen yıllarda yeniden Bölgesel Amatör Lig’e yükselmek olduğu öğrenildi.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
