Salihli’de gönüllü gençler çilek hasadı yaptı
Ekonomi
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
13.05.2026 - 14:01, Güncelleme:
13.05.2026 - 13:31 74+ kez okundu.
Salihli’de gönüllü gençler çilek hasadı yaptı
Salihli’de gönüllü gençler çilek hasadı yaptı
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın "Bizimle Üretime Katıl, Geleceğe İz Bırak" Gönüllü Hasat Etkinliği kapsamında Salihli Gençlik Merkezi Müdürlüğü tarafından Gökeyüp Mahallesi’nde çilek hasadı gerçekleştirildi.Etkinliğe Gençlik Merkezi personeli ve gönüllü gençler katılarak üreticilere destek oldu. Gençler, tarlada çilek toplayarak hem üretime katkı sağladı hem de tarımsal faaliyetleri yerinde deneyimledi.Gençlik Merkezi Müdürü Tümen Ulu, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, "Gerçekleştirdiğimiz Gönüllü Hasat Etkinliğiyle gençlerimizi toprakla, üretimle ve çiftçinin emeğiyle buluşturduk. Amacımız tarımsal üretime olan farkındalığı artırmak ve gençlerimizin üretimin kıymetini yaşayarak öğrenmelerini sağlamak" dedi. Ulu, katılım sağlayan tüm gençlere teşekkür ederek gönüllülük faaliyetlerinin yaygınlaşmasını temenni etti.
Salihli’de gönüllü gençler çilek hasadı yaptı
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın "Bizimle Üretime Katıl, Geleceğe İz Bırak" Gönüllü Hasat Etkinliği kapsamında Salihli Gençlik Merkezi Müdürlüğü tarafından Gökeyüp Mahallesi’nde çilek hasadı gerçekleştirildi.
Etkinliğe Gençlik Merkezi personeli ve gönüllü gençler katılarak üreticilere destek oldu. Gençler, tarlada çilek toplayarak hem üretime katkı sağladı hem de tarımsal faaliyetleri yerinde deneyimledi.
Gençlik Merkezi Müdürü Tümen Ulu, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, "Gerçekleştirdiğimiz Gönüllü Hasat Etkinliğiyle gençlerimizi toprakla, üretimle ve çiftçinin emeğiyle buluşturduk. Amacımız tarımsal üretime olan farkındalığı artırmak ve gençlerimizin üretimin kıymetini yaşayarak öğrenmelerini sağlamak" dedi. Ulu, katılım sağlayan tüm gençlere teşekkür ederek gönüllülük faaliyetlerinin yaygınlaşmasını temenni etti.
Etkinliğe Gençlik Merkezi personeli ve gönüllü gençler katılarak üreticilere destek oldu. Gençler, tarlada çilek toplayarak hem üretime katkı sağladı hem de tarımsal faaliyetleri yerinde deneyimledi.
Gençlik Merkezi Müdürü Tümen Ulu, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, "Gerçekleştirdiğimiz Gönüllü Hasat Etkinliğiyle gençlerimizi toprakla, üretimle ve çiftçinin emeğiyle buluşturduk. Amacımız tarımsal üretime olan farkındalığı artırmak ve gençlerimizin üretimin kıymetini yaşayarak öğrenmelerini sağlamak" dedi. Ulu, katılım sağlayan tüm gençlere teşekkür ederek gönüllülük faaliyetlerinin yaygınlaşmasını temenni etti.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
