Salihli’nin yıldız güreşçileri Bolu’dan madalyalarla döndü
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
13.05.2026 - 16:01, Güncelleme:
13.05.2026 - 15:43 71+ kez okundu.
Salihli’nin yıldız güreşçileri Bolu’dan madalyalarla döndü
Salihli’nin yıldız güreşçileri Bolu’dan madalyalarla döndü
Bolu’da düzenlenen Okul Sporları Yıldız Kızlar Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Salihli Misak-ı Milli Ortaokulu öğrencileri önemli dereceler elde ederek ilçeye büyük gurur yaşattı.
Şampiyonada 54 kiloda Elif Tekin Türkiye 2’ncisi olurken, 36 kiloda Şüra Demir Türkiye 3’üncüsü, 39 kiloda Nehir Tekin ise Türkiye 5’incisi oldu. Elde edilen derecelerle birlikte Misak-ı Milli Ortaokulu, takım klasmanında Türkiye 3’üncülüğünü elde etti. Okul Müdürü Mehmet Yücel Ersoy, elde edilen başarıdan dolayı büyük gurur duyduklarını belirterek, "Okulumuz Türkiye Güreş Şampiyonası’nda gösterdiği üstün performansla ilimizi başarıyla temsil etti. Yıldız kızlarımızın bu tarihi başarısı ile Türkiye güreş tarihine adımızı yazdırmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Sporcularımızı en iyi şekilde hazırlayan antrenörümüz İsmail Bingöl’e teşekkür ederiz" dedi.
Başarılarıyla dikkat çeken genç sporcular, Salihli ve Manisa’nın gururu oldu.
Salihli’nin yıldız güreşçileri Bolu’dan madalyalarla döndü
Bolu’da düzenlenen Okul Sporları Yıldız Kızlar Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Salihli Misak-ı Milli Ortaokulu öğrencileri önemli dereceler elde ederek ilçeye büyük gurur yaşattı.
Şampiyonada 54 kiloda Elif Tekin Türkiye 2’ncisi olurken, 36 kiloda Şüra Demir Türkiye 3’üncüsü, 39 kiloda Nehir Tekin ise Türkiye 5’incisi oldu. Elde edilen derecelerle birlikte Misak-ı Milli Ortaokulu, takım klasmanında Türkiye 3’üncülüğünü elde etti. Okul Müdürü Mehmet Yücel Ersoy, elde edilen başarıdan dolayı büyük gurur duyduklarını belirterek, "Okulumuz Türkiye Güreş Şampiyonası’nda gösterdiği üstün performansla ilimizi başarıyla temsil etti. Yıldız kızlarımızın bu tarihi başarısı ile Türkiye güreş tarihine adımızı yazdırmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Sporcularımızı en iyi şekilde hazırlayan antrenörümüz İsmail Bingöl’e teşekkür ederiz" dedi.
Başarılarıyla dikkat çeken genç sporcular, Salihli ve Manisa’nın gururu oldu.
Şampiyonada 54 kiloda Elif Tekin Türkiye 2’ncisi olurken, 36 kiloda Şüra Demir Türkiye 3’üncüsü, 39 kiloda Nehir Tekin ise Türkiye 5’incisi oldu. Elde edilen derecelerle birlikte Misak-ı Milli Ortaokulu, takım klasmanında Türkiye 3’üncülüğünü elde etti. Okul Müdürü Mehmet Yücel Ersoy, elde edilen başarıdan dolayı büyük gurur duyduklarını belirterek, "Okulumuz Türkiye Güreş Şampiyonası’nda gösterdiği üstün performansla ilimizi başarıyla temsil etti. Yıldız kızlarımızın bu tarihi başarısı ile Türkiye güreş tarihine adımızı yazdırmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Sporcularımızı en iyi şekilde hazırlayan antrenörümüz İsmail Bingöl’e teşekkür ederiz" dedi.
Başarılarıyla dikkat çeken genç sporcular, Salihli ve Manisa’nın gururu oldu.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
