Sarıgöl’de Engelliler Haftası’na duygu dolu kutlama
Eğitim
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
14.05.2026 - 09:30, Güncelleme:
14.05.2026 - 09:26 66+ kez okundu.
Sarıgöl’de Engelliler Haftası’na duygu dolu kutlama
Sarıgöl’de Engelliler Haftası’na duygu dolu kutlama
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir program düzenlendi. Sarıgöl Atatürk Ortaokulu ev sahipliğinde gerçekleştirilen kutlama programı, katılımcılardan tam not aldı.Halil Dalak öncülüğünde Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan programda, öğrencilerin sergilediği etkinlikler duygu dolu anlara sahne oldu. Engelli bireylerin toplumdaki yerine dikkat çekilen etkinlikte birlik, beraberlik ve farkındalık mesajları verildi.Programda konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, "Böyle güzel bir programın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.Kutlama programına Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Sarıgöl’de Engelliler Haftası’na duygu dolu kutlama
Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir program düzenlendi. Sarıgöl Atatürk Ortaokulu ev sahipliğinde gerçekleştirilen kutlama programı, katılımcılardan tam not aldı.
Halil Dalak öncülüğünde Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan programda, öğrencilerin sergilediği etkinlikler duygu dolu anlara sahne oldu. Engelli bireylerin toplumdaki yerine dikkat çekilen etkinlikte birlik, beraberlik ve farkındalık mesajları verildi.
Programda konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, "Böyle güzel bir programın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.
Kutlama programına Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Halil Dalak öncülüğünde Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan programda, öğrencilerin sergilediği etkinlikler duygu dolu anlara sahne oldu. Engelli bireylerin toplumdaki yerine dikkat çekilen etkinlikte birlik, beraberlik ve farkındalık mesajları verildi.
Programda konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, "Böyle güzel bir programın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." dedi.
Kutlama programına Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
