Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde anlamlı buluşma
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
16.05.2026 - 15:00, Güncelleme:
16.05.2026 - 14:46 62+ kez okundu.
Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde anlamlı buluşma
Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde anlamlı buluşma
Manisa’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde özel gereksinimli çocuklar ve ailelerinin katılımıyla düzenlenen mangal etkinliğinde, öğrenciler ve aileleri doyasıya eğlendiler.Şehzadeler Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla Engelsiz Yaşam Merkezi’nde özel gereksinimli çocuklar ve ailelerini bir araya getiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Samimi bir ortamda gerçekleştirilen mangal organizasyonu, katılanlara keyifli anlar yaşattı. Etkinlik boyunca çocuklar ve aileleri birlikte oyunlar oynayıp sohbet etme fırsatı bulurken, gün boyunca kahkahalar eksik olmadı. Çocukların yüzlerindeki mutluluk ve tebessüm etkinlik boyunca sürdü. Tilkisüleymaniye Engelsiz Yaşam Merkezinde düzenlenen etkinlikte Belediye Başkan Yardımcısı Emre Halil Esenkaya, Belediye Meclis Üyesi Gökay Budak ve Kültür ve Sosyal İşler Müdürü İdris Avşar da ailelerle yakından ilgilenerek bu özel günde yalnız bırakmadı. Hep birlikte yenen yemeklerin ardından, engelli öğrenciler ve aileler birlikte halay çekerek eğlendiler.
Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde anlamlı buluşma
Manisa’da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Şehzadeler Engelsiz Yaşam Merkezi’nde özel gereksinimli çocuklar ve ailelerinin katılımıyla düzenlenen mangal etkinliğinde, öğrenciler ve aileleri doyasıya eğlendiler.
Şehzadeler Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla Engelsiz Yaşam Merkezi’nde özel gereksinimli çocuklar ve ailelerini bir araya getiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Samimi bir ortamda gerçekleştirilen mangal organizasyonu, katılanlara keyifli anlar yaşattı. Etkinlik boyunca çocuklar ve aileleri birlikte oyunlar oynayıp sohbet etme fırsatı bulurken, gün boyunca kahkahalar eksik olmadı. Çocukların yüzlerindeki mutluluk ve tebessüm etkinlik boyunca sürdü. Tilkisüleymaniye Engelsiz Yaşam Merkezinde düzenlenen etkinlikte Belediye Başkan Yardımcısı Emre Halil Esenkaya, Belediye Meclis Üyesi Gökay Budak ve Kültür ve Sosyal İşler Müdürü İdris Avşar da ailelerle yakından ilgilenerek bu özel günde yalnız bırakmadı. Hep birlikte yenen yemeklerin ardından, engelli öğrenciler ve aileler birlikte halay çekerek eğlendiler.
Şehzadeler Belediyesi, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla Engelsiz Yaşam Merkezi’nde özel gereksinimli çocuklar ve ailelerini bir araya getiren anlamlı bir etkinliğe imza attı. Samimi bir ortamda gerçekleştirilen mangal organizasyonu, katılanlara keyifli anlar yaşattı. Etkinlik boyunca çocuklar ve aileleri birlikte oyunlar oynayıp sohbet etme fırsatı bulurken, gün boyunca kahkahalar eksik olmadı. Çocukların yüzlerindeki mutluluk ve tebessüm etkinlik boyunca sürdü. Tilkisüleymaniye Engelsiz Yaşam Merkezinde düzenlenen etkinlikte Belediye Başkan Yardımcısı Emre Halil Esenkaya, Belediye Meclis Üyesi Gökay Budak ve Kültür ve Sosyal İşler Müdürü İdris Avşar da ailelerle yakından ilgilenerek bu özel günde yalnız bırakmadı. Hep birlikte yenen yemeklerin ardından, engelli öğrenciler ve aileler birlikte halay çekerek eğlendiler.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
