Selçuk’ta 19 Mayıs coşkusu

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 13:00, Güncelleme: 19.05.2026 - 12:38 62+ kez okundu.
 

Selçuk’ta 19 Mayıs coşkusu

Selçuk’ta 19 Mayıs coşkusu

19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, İzmir’in Selçuk ilçesinde düzenlenen görkemli törenlerle coşkuyla kutlandı. Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin gerçekleştirdiği step ve kule gösterisi izleyicilerden büyük alkış aldı. Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü koordinasyonunda, Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan kutlama programı, Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı. Törene Selçuk Kaymakamı Oğuz Alp Çağlar, Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Serkan Atlan, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Hüseyin Kılınç, mülki ve idari amirler, siyasi parti temsilcileri, gaziler, sivil toplum kuruluşu yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Protokol halkı selamladı Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından, Kaymakam Oğuz Alp Çağlar ve Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel tören alanını dolduran öğrencileri ve vatandaşları selamlayarak bayramlarını kutladı. Törenin açılış konuşmasını yapan Gençlik ve Spor İlçe Müdür Hüseyin Kılınç, günün anlam ve önemine değinerek, 19 Mayıs ruhunun gençliğin omuzlarında yükselmeye devam edeceğini vurguladı. Başarılı öğrencilere ödül yağmuru Kutlamalar kapsamında ilçe genelinde düzenlenen spor müsabakalarında ve kültürel yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri, Selçuk Kaymakamı Oğuz Alp Çağlar ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Kule gösterisi nefes kesti Ödül töreninin ardından sahne alan genç sporcular; engebeli kısa mesafe koşusu, halk oyunları ve jimnastik gösterileriyle izleyenlere görsel bir şölen sundu. Programın finalinde ise Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı step ve kule gösterisi gerçekleştirildi. Öğrencilerin sergilediği yüksek koreografi performansı ve oluşturdukları insan kulesi, törene katılan vatandaşlar tarafından uzun süre ayakta alkışlandı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programı, final gösterilerinin ardından sona erdi.
Selçuk’ta 19 Mayıs coşkusu
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, İzmir’in Selçuk ilçesinde düzenlenen görkemli törenlerle coşkuyla kutlandı. Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin gerçekleştirdiği step ve kule gösterisi izleyicilerden büyük alkış aldı.
Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü koordinasyonunda, Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan kutlama programı, Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı.
Törene Selçuk Kaymakamı Oğuz Alp Çağlar, Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Serkan Atlan, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Hüseyin Kılınç, mülki ve idari amirler, siyasi parti temsilcileri, gaziler, sivil toplum kuruluşu yöneticileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Protokol halkı selamladı
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından, Kaymakam Oğuz Alp Çağlar ve Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel tören alanını dolduran öğrencileri ve vatandaşları selamlayarak bayramlarını kutladı. Törenin açılış konuşmasını yapan Gençlik ve Spor İlçe Müdür Hüseyin Kılınç, günün anlam ve önemine değinerek, 19 Mayıs ruhunun gençliğin omuzlarında yükselmeye devam edeceğini vurguladı.

Başarılı öğrencilere ödül yağmuru
Kutlamalar kapsamında ilçe genelinde düzenlenen spor müsabakalarında ve kültürel yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri, Selçuk Kaymakamı Oğuz Alp Çağlar ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi.

Kule gösterisi nefes kesti
Ödül töreninin ardından sahne alan genç sporcular; engebeli kısa mesafe koşusu, halk oyunları ve jimnastik gösterileriyle izleyenlere görsel bir şölen sundu. Programın finalinde ise Şehit Polis Demet Sezen Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı step ve kule gösterisi gerçekleştirildi. Öğrencilerin sergilediği yüksek koreografi performansı ve oluşturdukları insan kulesi, törene katılan vatandaşlar tarafından uzun süre ayakta alkışlandı.
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlama programı, final gösterilerinin ardından sona erdi.

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.