Selendi’de ’Orman Benim’ etkinliği
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 11:30, Güncelleme:
19.05.2026 - 11:21 69+ kez okundu.
Selendi’de ’Orman Benim’ etkinliği
Selendi’de ’Orman Benim’ etkinliği
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından orman yangınlarının önlenmesi, çevre bilincinin artırılması ve toplumsal farkındalık oluşturulması amacıyla ülke genelinde hayata geçirilen "Orman Benim" etkinliği, Selendi ilçesinde de gerçekleştirildi.Etkinliğe ilçe protokolü, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Etkinlik kapsamında ormanlık alanlarda ve çevresinde temizlik çalışmaları yapılarak yangına neden olabilecek atıklar toplandı. Öğrenciler ise etkinlik boyunca çeşitli oyunlar oynayarak hem eğlendi hem de çevre bilinci konusunda farkındalık kazandı. Yetkililer, özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte orman yangınlarına karşı herkesin duyarlı olması gerektiğini belirterek, doğayı korumanın ortak sorumluluk olduğuna dikkat çekti. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte çevre temizliği ve ormanların korunmasının önemi anlatılırken, katılımcılar daha temiz ve güvenli bir çevre için farkındalık oluşturdu.
Selendi’de ’Orman Benim’ etkinliği
Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından orman yangınlarının önlenmesi, çevre bilincinin artırılması ve toplumsal farkındalık oluşturulması amacıyla ülke genelinde hayata geçirilen "Orman Benim" etkinliği, Selendi ilçesinde de gerçekleştirildi.
Etkinliğe ilçe protokolü, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Etkinlik kapsamında ormanlık alanlarda ve çevresinde temizlik çalışmaları yapılarak yangına neden olabilecek atıklar toplandı. Öğrenciler ise etkinlik boyunca çeşitli oyunlar oynayarak hem eğlendi hem de çevre bilinci konusunda farkındalık kazandı. Yetkililer, özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte orman yangınlarına karşı herkesin duyarlı olması gerektiğini belirterek, doğayı korumanın ortak sorumluluk olduğuna dikkat çekti. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte çevre temizliği ve ormanların korunmasının önemi anlatılırken, katılımcılar daha temiz ve güvenli bir çevre için farkındalık oluşturdu.
Etkinliğe ilçe protokolü, kurum amirleri, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı. Etkinlik kapsamında ormanlık alanlarda ve çevresinde temizlik çalışmaları yapılarak yangına neden olabilecek atıklar toplandı. Öğrenciler ise etkinlik boyunca çeşitli oyunlar oynayarak hem eğlendi hem de çevre bilinci konusunda farkındalık kazandı. Yetkililer, özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte orman yangınlarına karşı herkesin duyarlı olması gerektiğini belirterek, doğayı korumanın ortak sorumluluk olduğuna dikkat çekti. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte çevre temizliği ve ormanların korunmasının önemi anlatılırken, katılımcılar daha temiz ve güvenli bir çevre için farkındalık oluşturdu.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
