Söke Devlet Hastanesi’nde bayramlaşma programı düzenlendi
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
26.05.2026 - 11:30, Güncelleme:
26.05.2026 - 11:02 30 kez okundu.
Söke Devlet Hastanesi’nde bayramlaşma programı düzenlendi
Söke Devlet Hastanesi’nde bayramlaşma programı düzenlendi
Aydın’ın Söke ilçesinde Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi yönetimi, Kurban Bayramı dolayısıyla hastane personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Programda Başhekim Prof. Dr. Eyüp Murat Yılmaz ve idare ekibi, görev yapan sağlık çalışanlarının bayramını kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu. Bayramların sevgi, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çekilen programda, fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi. Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi yönetimi, tüm sağlık çalışanlarının ve vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak, bayramın ülkeye sağlık, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Söke Devlet Hastanesi’nde bayramlaşma programı düzenlendi
Aydın’ın Söke ilçesinde Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi yönetimi, Kurban Bayramı dolayısıyla hastane personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Programda Başhekim Prof. Dr. Eyüp Murat Yılmaz ve idare ekibi, görev yapan sağlık çalışanlarının bayramını kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu. Bayramların sevgi, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çekilen programda, fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi. Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi yönetimi, tüm sağlık çalışanlarının ve vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak, bayramın ülkeye sağlık, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen bayramlaşma programında birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi. Programda Başhekim Prof. Dr. Eyüp Murat Yılmaz ve idare ekibi, görev yapan sağlık çalışanlarının bayramını kutlayarak sağlık, huzur ve mutluluk temennisinde bulundu. Bayramların sevgi, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendiren özel günler olduğuna dikkat çekilen programda, fedakârca görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi. Söke Fehime Faik Kocagöz Devlet Hastanesi yönetimi, tüm sağlık çalışanlarının ve vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutlayarak, bayramın ülkeye sağlık, barış ve bereket getirmesi temennisinde bulundu.
Aydın HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
