Tavşanlı Akıncılarspor kadın futbol takımı başarısı devam ediyor

Asayiş (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 19.05.2026 - 17:00, Güncelleme: 19.05.2026 - 16:42 75+ kez okundu.
 

Tavşanlı Akıncılarspor kadın futbol takımı başarısı devam ediyor

Tavşanlı Akıncılarspor kadın futbol takımı başarısı devam ediyor

TFF Kadınlar 3. Lig’de mücadele eden Kütahya Tavşanlı Akıncılarspor Kulübü Kadın Futbol Takımı, sahasında ağırladığı Kütahya Dumlupınar’ı 4-0 mağlup ederek sezona ikide iki yaparak başladı.Tavşanlı Karakova Sentetik Saha’da oynanan karşılaşmada üstün bir oyun sergileyen Akıncılarspor, net bir skorla galibiyete uzandı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte oyuncular ve teknik heyet sahada büyük bir sevinç yaşadı.Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Tavşanlı Akıncılarspor Kulüp Başkanı Murat Göçmen, sezona harika bir başlangıç yaptıklarını belirterek hedefi şampiyonluk olarak açıkladı. Başkan Göçmen, "Akıncılarspor Kulübü olarak ikide iki yaptık. Sezon başı çalışmalarımızın karşılığını sahada almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Takımımızın çok daha iyi yerlere geleceğine inancımız tam. Belediye başkanımıza bir söz verdik; sezon sonunda ipi göğüsleyeceğimizi söyledik. Bu hedef doğrultusunda çok çalışmaya ve mücadele etmeye devam edeceğiz. Buradan bizlere sağladığı destekler için belediye başkanımıza bir kez daha teşekkür ediyor, bu anlamlı galibiyeti tüm Tavşanlı halkına hediye ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Tavşanlı Akıncılarspor kadın futbol takımı başarısı devam ediyor
TFF Kadınlar 3. Lig’de mücadele eden Kütahya Tavşanlı Akıncılarspor Kulübü Kadın Futbol Takımı, sahasında ağırladığı Kütahya Dumlupınar’ı 4-0 mağlup ederek sezona ikide iki yaparak başladı.
Tavşanlı Karakova Sentetik Saha’da oynanan karşılaşmada üstün bir oyun sergileyen Akıncılarspor, net bir skorla galibiyete uzandı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte oyuncular ve teknik heyet sahada büyük bir sevinç yaşadı.
Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Tavşanlı Akıncılarspor Kulüp Başkanı Murat Göçmen, sezona harika bir başlangıç yaptıklarını belirterek hedefi şampiyonluk olarak açıkladı. Başkan Göçmen, "Akıncılarspor Kulübü olarak ikide iki yaptık. Sezon başı çalışmalarımızın karşılığını sahada almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Takımımızın çok daha iyi yerlere geleceğine inancımız tam. Belediye başkanımıza bir söz verdik; sezon sonunda ipi göğüsleyeceğimizi söyledik. Bu hedef doğrultusunda çok çalışmaya ve mücadele etmeye devam edeceğiz. Buradan bizlere sağladığı destekler için belediye başkanımıza bir kez daha teşekkür ediyor, bu anlamlı galibiyeti tüm Tavşanlı halkına hediye ediyoruz" ifadelerini kullandı.

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve bultenizmir.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.