Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
26.05.2026 - 17:30, Güncelleme:
26.05.2026 - 16:59 53 kez okundu.
Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Kurban Bayramı dolayısıyla Menteşe ilçesindeki şehitlikleri ziyaret ederek aziz şehitlerin kabirlerine kırmızı karanfiller bıraktı. Bayramın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyaretlerde duygu dolu anlar yaşanırken, şehitler dualarla anıldı.Program kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti okunarak şehitler için dualar edildi. Ardından şehit mezarlarını tek tek ziyaret eden Vali Akbıyık, kabirlere karanfil bıraktı. Vali Akbıyık, şehitlerin emaneti olan ailelerin her zaman yanında olduklarını ifade etti.Vali Akbıyık, şehitlerin vatanın birlik ve beraberliği uğruna canlarını feda ettiğini belirterek, "Aziz şehitlerimizi hiçbir zaman unutmayacağız. Onların bizlere bıraktığı emanetlere sahip çıkmak en büyük sorumluluğumuzdur" mesajını verdi.Kurban Bayramı dolayısıyla gerçekleştirilen ziyaretlerin sonunda şehitler için edilen duaların ardından katılımcılar mezarlıklardan ayrıldı.
Vali Akbıyık, Kurban Bayramı nedeniyle şehitliği ziyaret etti
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, Kurban Bayramı dolayısıyla Menteşe ilçesindeki şehitlikleri ziyaret ederek aziz şehitlerin kabirlerine kırmızı karanfiller bıraktı. Bayramın manevi atmosferinde gerçekleştirilen ziyaretlerde duygu dolu anlar yaşanırken, şehitler dualarla anıldı.
Program kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti okunarak şehitler için dualar edildi. Ardından şehit mezarlarını tek tek ziyaret eden Vali Akbıyık, kabirlere karanfil bıraktı. Vali Akbıyık, şehitlerin emaneti olan ailelerin her zaman yanında olduklarını ifade etti.
Vali Akbıyık, şehitlerin vatanın birlik ve beraberliği uğruna canlarını feda ettiğini belirterek, "Aziz şehitlerimizi hiçbir zaman unutmayacağız. Onların bizlere bıraktığı emanetlere sahip çıkmak en büyük sorumluluğumuzdur" mesajını verdi.
Kurban Bayramı dolayısıyla gerçekleştirilen ziyaretlerin sonunda şehitler için edilen duaların ardından katılımcılar mezarlıklardan ayrıldı.
Program kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti okunarak şehitler için dualar edildi. Ardından şehit mezarlarını tek tek ziyaret eden Vali Akbıyık, kabirlere karanfil bıraktı. Vali Akbıyık, şehitlerin emaneti olan ailelerin her zaman yanında olduklarını ifade etti.
Vali Akbıyık, şehitlerin vatanın birlik ve beraberliği uğruna canlarını feda ettiğini belirterek, "Aziz şehitlerimizi hiçbir zaman unutmayacağız. Onların bizlere bıraktığı emanetlere sahip çıkmak en büyük sorumluluğumuzdur" mesajını verdi.
Kurban Bayramı dolayısıyla gerçekleştirilen ziyaretlerin sonunda şehitler için edilen duaların ardından katılımcılar mezarlıklardan ayrıldı.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
