Yatağan’da ’Gençlik Yılı’ kapsamında çilek hasadı yapıldı
Yaşam
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
06.06.2026 - 11:31, Güncelleme:
06.06.2026 - 11:09 58 kez okundu.
Yatağan’da ’Gençlik Yılı’ kapsamında çilek hasadı yapıldı
Yatağan’da ’Gençlik Yılı’ kapsamında çilek hasadı yapıldı
Muğla Valiliği himayesinde yürütülen Gençlik Yılı etkinlikleri kapsamında Yatağan’ın Bencik Mahallesi’nde çilek hasadı yapılırken, gençlerin üretim kültürü ve mesleki becerilerle yetişmesinin önemine dikkat çekildi.Muğla Valiliği’nin himayelerinde yürütülen Gençlik Yılı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen programda Yatağan’ın Bencik Mahallesi’nde çilek hasadı yapıldı. Etkinlikte tarımsal üretimin yerinde gözlemlenmesi sağlanırken, emeğin, üretimin ve mesleki becerilerin sürdürülebilir kalkınmadaki rolüne dikkat çekildi. Gençlerin yalnızca akademik başarıyla değil, üretim kültürü ve girişimcilik bilinciyle de desteklenmesinin önemi ifade edildi. Program kapsamında ayrıca Bencik İlkokulu ve Bencik Ortaokulu ziyaret edilerek öğretmen ve öğrencilerle bir araya gelindi. Görüşmelerde Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda değer üreten, sorumluluk sahibi ve beceri temelli öğrenme yaklaşımını benimseyen nesillerin yetiştirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Yatağan’da ’Gençlik Yılı’ kapsamında çilek hasadı yapıldı
Muğla Valiliği himayesinde yürütülen Gençlik Yılı etkinlikleri kapsamında Yatağan’ın Bencik Mahallesi’nde çilek hasadı yapılırken, gençlerin üretim kültürü ve mesleki becerilerle yetişmesinin önemine dikkat çekildi.
Muğla Valiliği’nin himayelerinde yürütülen Gençlik Yılı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen programda Yatağan’ın Bencik Mahallesi’nde çilek hasadı yapıldı. Etkinlikte tarımsal üretimin yerinde gözlemlenmesi sağlanırken, emeğin, üretimin ve mesleki becerilerin sürdürülebilir kalkınmadaki rolüne dikkat çekildi. Gençlerin yalnızca akademik başarıyla değil, üretim kültürü ve girişimcilik bilinciyle de desteklenmesinin önemi ifade edildi. Program kapsamında ayrıca Bencik İlkokulu ve Bencik Ortaokulu ziyaret edilerek öğretmen ve öğrencilerle bir araya gelindi. Görüşmelerde Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda değer üreten, sorumluluk sahibi ve beceri temelli öğrenme yaklaşımını benimseyen nesillerin yetiştirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Muğla Valiliği’nin himayelerinde yürütülen Gençlik Yılı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen programda Yatağan’ın Bencik Mahallesi’nde çilek hasadı yapıldı. Etkinlikte tarımsal üretimin yerinde gözlemlenmesi sağlanırken, emeğin, üretimin ve mesleki becerilerin sürdürülebilir kalkınmadaki rolüne dikkat çekildi. Gençlerin yalnızca akademik başarıyla değil, üretim kültürü ve girişimcilik bilinciyle de desteklenmesinin önemi ifade edildi. Program kapsamında ayrıca Bencik İlkokulu ve Bencik Ortaokulu ziyaret edilerek öğretmen ve öğrencilerle bir araya gelindi. Görüşmelerde Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda değer üreten, sorumluluk sahibi ve beceri temelli öğrenme yaklaşımını benimseyen nesillerin yetiştirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Muğla HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
