Yunusemreli judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda çifte madalya
Asayiş
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
19.05.2026 - 12:31, Güncelleme:
19.05.2026 - 12:13 64+ kez okundu.
Yunusemreli judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda çifte madalya
Yunusemreli judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda çifte madalya
Karaman’da düzenlenen Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyesporlu judocular Beyza Tüfek ve Melis Kurt, Türkiye dereceleriyle Manisa’ya gurur yaşattı.Karaman’da düzenlenen Türk Dil Bayramı, Yunus Emre’yi Anma Spor Toto Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyesporlu sporcular önemli dereceler elde etti. Şampiyonada 36 kiloda tatamiye çıkan Beyza Tüfek Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazanırken, 48 kiloda mücadele eden Melis Kurt ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu. Elde edilen derecelerle Manisa’ya gurur yaşatan sporcular, milli takım formasını giymeye hak kazandı. Kulüp Başkanı Bülent Kanik, minik judocuların başarısından büyük mutluluk duyduklarını belirterek sporcuları ve antrenörleri tebrik etti. Kanik açıklamasında, "Judoda en üst yaş grubundan en alt yaş grubuna kadar madalya geleneğimiz devam ediyor. Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’ın destekleriyle her kategoride Manisa’yı en iyi şekilde temsil etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu başarıları uluslararası seviyede de sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Yunusemreli judoculardan Türkiye Şampiyonası’nda çifte madalya
Karaman’da düzenlenen Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyesporlu judocular Beyza Tüfek ve Melis Kurt, Türkiye dereceleriyle Manisa’ya gurur yaşattı.
Karaman’da düzenlenen Türk Dil Bayramı, Yunus Emre’yi Anma Spor Toto Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyesporlu sporcular önemli dereceler elde etti. Şampiyonada 36 kiloda tatamiye çıkan Beyza Tüfek Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazanırken, 48 kiloda mücadele eden Melis Kurt ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu. Elde edilen derecelerle Manisa’ya gurur yaşatan sporcular, milli takım formasını giymeye hak kazandı. Kulüp Başkanı Bülent Kanik, minik judocuların başarısından büyük mutluluk duyduklarını belirterek sporcuları ve antrenörleri tebrik etti. Kanik açıklamasında, "Judoda en üst yaş grubundan en alt yaş grubuna kadar madalya geleneğimiz devam ediyor. Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’ın destekleriyle her kategoride Manisa’yı en iyi şekilde temsil etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu başarıları uluslararası seviyede de sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Karaman’da düzenlenen Türk Dil Bayramı, Yunus Emre’yi Anma Spor Toto Minikler Türkiye Judo Şampiyonası’nda mücadele eden Yunusemre Belediyesporlu sporcular önemli dereceler elde etti. Şampiyonada 36 kiloda tatamiye çıkan Beyza Tüfek Türkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazanırken, 48 kiloda mücadele eden Melis Kurt ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu. Elde edilen derecelerle Manisa’ya gurur yaşatan sporcular, milli takım formasını giymeye hak kazandı. Kulüp Başkanı Bülent Kanik, minik judocuların başarısından büyük mutluluk duyduklarını belirterek sporcuları ve antrenörleri tebrik etti. Kanik açıklamasında, "Judoda en üst yaş grubundan en alt yaş grubuna kadar madalya geleneğimiz devam ediyor. Yunusemre Belediye Başkanımız Semih Balaban’ın destekleriyle her kategoride Manisa’yı en iyi şekilde temsil etmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Bu başarıları uluslararası seviyede de sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
Manisa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
